060 53 53 53
Magazin online / Suport clienți
Luni-Vineri: 8:00 – 18:00 Sâmbătă: 8:00 – 16:00
online@volta.md Mai multe contacte

Cum comand online

Comanda online pe VOLTA.MD presupune câțiva pași simpli:

1. Primește comanda

La primirea comenzii, dumneavoastră trebuie să analizați starea exterioară a produselor și să analizați componenţa acestora înainte şi după asta să semnați documentele precum că ați primit produsele comandate. Odată cu comanda, dumneavoastră primiți următorul set de documente: pentru persoanele fizice – bonul de casă și pentru persoane juridice – originalul contului, factură fiscală.

2. Confirmă comanda

Faceți cunoștință cu “Termeni și condiții” după care bifând-ule confirmați crearea comenzii tastând butonul “Finalizarea comenzii”. După în cel mai scurt timp veți fi contactat de un operator pentru confirmarea informației din comandă.

3. Alege modalitatea de plată

Alegeți una din modalitățile de plată.

Detalii pentru ACHITARE

4. Alege modalitatea de livrare

Selectați sau “La domiciliu” sau “Din magazin”.  Pentru varianta “La domiciliu” va fi nevoie să indicați adresa de livrare. Pentru varianta “Din magazin” va fi nevoie să indicați magazinul VOLTA  din care d-stră doriți să ridicați comanda.

Detalii pentru LIVRARE

5. Activarea codului promoțional
6. Adăugă produsul în coș și vizualizează comanda acumulată

După ce ați ales produsul potrivit faceți click pe butonul “Adaugă în coș” iar după ce ați găsit toate produsele de care aveți nevoie, apăsați pe butonul cu simbolul “Coș” și veți fi direcționat la pagina cu produsele alese.

7. Alege produsul

Pentru a alege produsul dorit puteți vizualiza pagina “Catalogul cu produse”, care este structurată după categorii de produse sau să folosiți fereastra de căutare, întroducând denumirea produsului, codul sau brand-ul.

Dacă comanda a fost creată după ora 18:00 (luni-vineri) sau după ora 16:00 (sâmbătă), operatorul magazinului online va lua legătura cu DVS a doua zi lucrătoare.